01 شهريور 1396 - 09:45

کسب رتبه چهارم نخستین المپیاد بانکی توسط تیم بانک کارآفرین

بر اساس نتایج اعلام شده از سوی کمیسیون آموزش بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی، اعضای تیم بانک کارآفرین در المپیاد کارکنان شبکه بانکی از بین ۱۴ بانک و موسسه اعتباری خصوصی موفق به کسب مقام چهارم شدند.
کد خبر : ۷۳۸۸۵
بانک کارآفرین

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، در نخستین المپیاد کارکنان بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی کشور که با هدف شناسایی و کشف استعدادها در حوزه مالی و بانکی برگزار شد، اعضای تیم بانک کارآفرین موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم فردی از بین ۱۴۰ نفر شرکت‌کننده در دروس حقوق بانکی، حسابداری بانکی، مبارزه با پول‌شویی و دستورالعمل‌های بانک مرکزی شدند.


همچنین رتبه‌های اول و دوم تیمی به‌ترتیب در رشته‌های «حسابداری بانکی» و «دستورالعمل‌های بانک مرکزی» به اعضای تیم بانک کارآفرین تعلق گرفت.


بر اساس این گزارش، «محسن میرزاقربانعلی» معاون مدیریت سازمان و روش‌ها، موفق به کسب رتبه اول تیم اعزامی و رتبه چهارم از بین ۱۴۰ نفر شرکت‌کننده در این المپیاد شد.


لازم به ذکر است در این دوره از مسابقات خانم‌ها شیما رشیدی اقدم، ندا برجیان و الهام امیدی و آقایان محسن میرزا قربانعلی، امیرمهدی هندی، اکبر کریمی غجه‌بیگلو، ابوالفضل پرویزی، سیاوش حکمت، فرزین نورزاده و محمد گلشاهی لفمجانی اعضای تیم المپیاد بانک کارآفرین را تشکیل داده بودند.



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر