08 شهريور 1396 - 08:41

حمایت بانک قرض الحسنه مهر از بیست و هشتمین همایش بانکداری اسلامی

بیست و هشتمین همایش بانکداری اسلامی با حمایت بانک قرض الحسنه مهر ایران برگزار شد.
کد خبر : ۷۴۲۴۱
بانک قرض الحسنه مهر ایران

به گزارش ایبِنا و به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، بیست و هشتمین همایش بانکداری اسلامی با حضور مسعود کرباسیان وزیر اقتصاد، ولی اله سیف رئیس کل بانک مرکزی، محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه، محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رییس جمهور و با حمایت بانک قرض الحسنه مهر ایران در در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.


مرتضی اکبری مدیرعامل، به همراه توکلی و تلیکانی اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران و کارشناسان بانک قرض الحسنه مهر ایران در بیست و هشتمین همایش بانکداری اسلامی با عنوان «نقش نظام اعتباری بانک ها در حمایت از تولید و اشتغال» شرکت نمود.


ضرورت بازبینی و اصلاح نظام اعتباری بانک های کشور در راستای حمایت از تولید و اشتغال، نظارت موثر اعتباری بانک مرکزی در راستای حمایت از تولید و اشتغال، فرصت ها و چالش های حقوقی نظام اعتباری بانک های کشور در راستای حمایت از تولید و اشتغال، راهکارهای توسعه تعاملات بانکی بین الملل در راستای حمایت از تولید و اشتغال، راهکارهای عملی برای تقویت منابع اعتباری بانک ها در راستای حمایت از تولید و اشتغال و نقش بازار سرمایه در بهبود عملکرد نظام اعتباری بانک ها در راستای حمایت از تولید و اشتغال از مهمترین محورهای مطرح شده در این همایش بود.
بانک قرض الحسنه مهر ایران در حاشیه این همایش با برپایی غرفه و توزیع بروشور و اقلام تبلیغاتی به معرفی خدمات، طرح ها و سبد محصولات خود پرداخت.


مسعود کرباسیان در این همایش طی سخنانی گفت: با وجود دستاوردهای ارزشمند جاری در اقتصاد و تلاش های تیم اقتصادی دولت، با همکاری متقابل در جهت تحقق اولویت های برنامه های اقتصادی رییس جمهور برای توسعه اشتغال، جذب سرمایه گذاری خارجی، خصوصی سازی و مردمی سازی اقتصاد ادامه خواهد یافت.


وی با گرامیداشت هفته دولت و شهادت شهید رجایی و باهنر گفت: امسال موضوع محوری، حمایت از تولید و اشتغال است که شعار ابلاغی رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بر این اساس است؛ تولید و اشتغال از محوری ترین برنامه های رییس جمهوری است.


وزیر اقتصاد ادامه داد: رییس جمهوری در آغاز هفته دولت به تمامی دستگاه ها و وزارتخانه ها تاکید کردند که باید در حوزه وظایف خود با هماهنگی سایر دستگاه ها در زمینه تولید و اشتغال فعالیت کنند.


کرباسیان ادامه داد: در شرایطی دولت دوازدهم کار خود را شروع کرد که شاهد گشایش های اقتصادی در زمینه های مختلف از جمله بهبود نسبی در محیط کسب و کار، کنترل نرخ تورم و افزایش رشد اقتصادی هستیم که این امر با مساعی فعالیت های دولت تدبیر و امید را رقم خورد.


 


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر