سهام اروپا سقوط کرد

سهام اروپا سقوط کرد
پیش از انتشار آمار‌های تورم در آمریکا، سهام اروپا کاهش یافت.
کد خبر : ۱۶۰۴۱۱

به گزارش خبرنگار بین الملل ایبِنا و به نقل از عمون، داده‌های قیمت مصرف کننده ایالات متحده یکی از عوامل تعیین کننده در تعیین مسیر فدرال رزرو ایالات متحده در مورد نرخ بهره است.

تا ساعت ۰۸۰۶ به وقت گرینویچ، شاخص STOXX ۶۰۰ اروپا ۰.۲ درصد از بالاترین سطح خود در دو سال گذشته افت کرد و سهام‌های فناوری که به شدت به نرخ‌های بهره حساس هستند، با ۱.۳ درصد کاهش، پایین‌ترین سطح در یک هفته را ثبت کردند.

همه نگاه‌ها به CPI ژانویه ایالات متحده خواهد بود، که قرار است در ساعت ۱۳۳۰ GMT منتشر شود، که به شکل گیری انتظارات سرمایه گذاران در مورد زمان احتمالی کاهش نرخ بهره توسط بانک مرکزی کمک می‌کند.

همچنین نتایج نظرسنجی موسسه ZEDW از احساسات شرکتی در آلمان و منطقه یورو در ساعت ۱۰۰۰ GMT منتشر خواهد شد.

سهام TUI با افزایش ۶.۷ درصدی به بالاتر از STOXX ۶۰۰ رسید، زیرا بزرگترین شرکت مسافرتی و گردشگری اروپا در سه ماهه اول پس از روی آوردن به سود به دلیل تقاضای قوی، ارقام بهتر از حد انتظار را در سه ماهه اول اعلام کرد.

سهام ThyssenKrupp Nocera پس از افزایش بیش از یک سوم فروش فصلی شرکت هیدروژن آلمان که به دلیل افزایش تقاضا برای فناوری الکترولیز نسبت داده شد، پنج درصد افزایش یافت.

پس از اینکه سود اصلی شرکت استخدام هلندی در سه ماهه چهارم سال مطابق با انتظارات بازار بود، سهام رندستاد ۰.۲ درصد افزایش یافت.

نویسنده: اصغر علی کرمی
برچسب ها: سهام اروپا سقوط
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر