ترکیه و آمریکای لاتین در صدر جدول،

بیت کوین کدام کشورها را تسخیر کرده است؟

رمزارزها به آرامی اما با اطمینان درحال تسخیر دنیا هستند و خیلی از مطالعات و نظرسنجی های جدید این موضوع را تایید می کنند.
کد خبر : ۱۰۱۵۹۰
بیت کوین

به گزارش ایبِنا به نقل از کوین شارک، براساس مطالعات جهانی استاتیستا، این روزها بسیاری از مردم در کشورهای مختلف، به دلیل شرایط بی ثبات اقتصادی، رمزارزها را به پول ترجیح می دهند، به همین دلیل رمزارزها بیشتر در کشورهای کمتر توسعه یافته محبوبیت پیدا کرده اند.


محققان در این مطالعه از هزار نفر در هر یک از کشورهایی که در این نظرسنجی حاضر بوده اند به دنبال پاسخ این سئوال بوده اند که  رمزارزها در سراسر جهان چقدر مورد استفاده هستند؟ و همانطور که قابل پیش بینی بود، پنج کشور از ۱۰ کشور بالای لیست مورد بررسی در آمریکای لاتین بوده اند.


۱۸ درصد از مردمی که در برزیل و کلمبیا مورد پرسش قرار گرفته اند از ارزهای دیجیتال استفاده می‌کنند یا آن‌ها را در اختیار دارند. آرژانتین، مکزیک و شیلی نیز با ۱۶ درصد، ۱۲ درصد و ۱۱ درصد در ادامه این لیست قرار دارند.


از سوی دیگر، ونزوئلا که با بحران تورم دست و پنجه نرم می‌کند نیز در این لیست قرار دارد، در حقیقت برای برخی ساکنان این کشور، بیت کوین تنها منبع پول در کشور است.


به طور جالبی، ترکیه در صدر لیست رمزارزها قرار دارد و ۲۰ درصد از مردم این کشور از رمزارزها استفاده می کنند. این کشورهم که از یک سو به اروپا و از سوی دیگر به دنیای شرق متصل است اخیرا با تورم دست و پنجه نرم می کرد.




برچسب ها: بیت کوین رمزارز
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر