22 دی 1398 - 09:49

امکان دریافت رمز پویا از طریق پیامک در بانک سینا فراهم شد

با هدف تسهیل استفاده از رمز دوم پویا و دسترسی تمامی مشتریان به این خدمت، امکان دریافت رمز پویا از طریق پیامک در بانک سینا فراهم شد.
کد خبر : ۱۱۰۵۳۴
بانک سینا

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک سینا، پیرو اقدامات قبلی این بانک جهت تسهیل شرایط فعالسازی رمز دوم پویا برای مشتریان، اکنون با پیاده سازی کامل بسترهای لازم در بخش زیرساختی، نرم افزاری و سخت افزاری، امکان ارسال رمز دوم پویا به صورت پیامک فراهم شده و مشتریان می توانند در زمان انجام پرداخت ها و خریدهای اینترنتی، درخواست خود را بدون نیاز به نصب هیچگونه نرم افزار یا اجرای کد USSD برای دریافت رمز به صورت پیامک به بانک ارسال کنند.


در این خدمت با اضافه شدن دکمه "درخواست رمز پویا" به درگاه‌های پرداخت اینترنتی و برنامک‌های پرداخت، این امکان فراهم می‌شود که مشتریان، رمز دوم پویای خود را از طریق پیامک دریافت کنند.


با توجه به اینکه دریافت رمز پویا از طریق پیامک منوط به ارائه تائیدیه شماره تلفن همراه به بانک است، لذا مشتریان گرامی با مراجعه به شعب بانک از صحت شماره تلفن اعلامی اطمینان حاصل کنند.


گفتنی است پیش از این بانک سینا برنامک رمزساز ارس را در دسترس قرار داده بود که مشتریان عزیز می توانند در کنار دریافت رمز پیامکی از طریق این نرم افزار نیز برای صدور رمز دوم پویا استفاده کنند. نرم افزار رمزساز بانک سینا از طریق وبسایت بانک به نشانیwww.sinabank.ir\\:https در دسترس قرار دارد و با استفاده از اینترنت بانک سینا یا مراجعه به شعب هم قابل فعالسازی است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر