19 بهمن 1399 - 15:19

پاسخگویی مدیران ارشد بانک ملی ایران به مشتریان

مدیران ارشد بانک ملی ایران به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر،طی روزهای دوشنبه و سه شنبه ۲۰ و ۲۱ بهمن ماه با حضور در مرکز ارتباط مردمی به سوالات مشتریان و دغدغه های طرح شده آنها پاسخ می دهند.
کد خبر : ۱۲۱۹۳۶
بانک ملی ایران در قاب ایبِنا

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، مسعود خاتونی عضو هیات مدیره و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک در روز دوشنبه مورخ ۹۹/۱۱/۲۰ از ساعت ۹ تا ۱۰:۳۰ صبح پشت سامانه خطوط تلفن به صورت آنلاین و برخط پاسخگوی سوالات مردمی درخصوص موضوعات انفورماتیکی و خدمات الکترونیکی این بانک خواهد بود.


همچنین در روز سه شنبه مورخ ۹۹/۱۱/۲۱ سید فرید موسوی عضو هیات مدیره و معاون اعتباری و بانکداری شرکتی از ساعت ۹ تا ۱۰ صبح در حوزه اعتباری و محسن امین زارع عضو هیات عامل و معاون امور ارزی و بین الملل نیز از ساعت ۱۰ تا ۱۱ صبح در حوزه ارزی پاسخگوی سوالات مشتریان خواهند بود.


اگرچه کارشناسان مرکز ارتباط مردمی بانک در همه روزهای کاری آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان هستند اما با این حال حضور مدیران ارشد بانک در این مرکز، می تواند مزیتی برای پیگیری هر چه سریع تر مسائل و دغدغه های مشتریان پیرامون خدمات این بانک و همچنین راهی برای ارتقای سطح کیفی خدمات دهی باشد.


مرکز ارتباط مردمی بانک ملی ایران با شماره ۶۴۱۴۰-۰۲۱ ، کلید ۳ با ۶۰ خط تلفن از ساعت ۸ تا ۲۲ پاسخگوی مسایل مطرح شده از سوی مشتریان درخصوص خدمات مختلف این بانک است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر