سقوط مجدد بیت کوین

بیت کوین به پایین ترین سطح قیمت ۳ هفته سقوط کرد و با قیمت ۳۲۰۵۵.۲۰ دلار معامله شد که ۴.۵ درصد افت داشت.
کد خبر : ۱۲۴۵۸۹
بیت کوین

  به گزارش ایبِنا به نقل از رویترز، بیت کوین با وجود احتیاط سرمایه گذاران به پایین ترین سطح سه هفته سقوط کرد، در حالی که رئیس سرویس درآمد داخلی ایالات متحده خواستار گزارش دقیق تر در مورد نقل و انتقالات ارز رمزنگاری شده شد. رئیس این سرویس گفت که کنگره باید مرجع قانونی مشخصی را برای آژانس مالیاتی فراهم کند تا اطلاعات انتقال ارزهای رمزنگاری شده با ارزش بیش از ۱۰ هزار دلار را که تا حد زیادی گزارش نمی شوند، جمع آوری کند.


وی پیش از کمیته مالی سنا گفت که ارزش بازار ارزهای رمزنگاری شده با بیش از ۸۶۰۰ مبادله در سراسر جهان، بیش از ۲ تریلیون دلار است. طراحی اکثر ارزهای مجازی رمزنگاری شده برای بیرون ماندن از صفحه رادار صورت گرفته، بنابراین در حال حاضر با چالش روبرو خواهیم شد. پیش از این سخنگوی مدیر صندوق سرمایه گذاری انگلیسی رافر تأیید کرد که این شرکت با نگرانی از خطر پس از افزایش سریع قیمت ارز رمزنگاری شده، از قرارداد بیت کوین خود در ماه آوریل با سود ۱.۱ میلیارد دلار خارج شد. رافر قرارداد بیت کوین خود را در ماه نوامبر انجام داد، آن زمان یکی از بزرگترین سیگنال های افزایش علاقه موسسات به ارز دیجیتال وجود داشت. ارزش آن تا اواسط دسامبر حدود ۵۵۰ میلیون پوند (۷۴۵ میلیون دلار) بود.


این سخنگو گفت: در بلند مدت، ما هم به دارایی های دیجیتال و نقشی که آنها می توانند در حفظ ثروت داشته باشند علاقه مند هستیم. در کوتاه مدت، به دنبال افزایش شدید قیمت بیت کوین، حس کردیم بیت کوین ریسک بیشتری نشان می دهد. سود بیت کوین رافر برای اولین بار توسط رسانه ساندی تایمز گزارش شد. اخبار بلومبرگ روز سه شنبه گزارش داد: شرکت MicroStrategy Inc (MSTR.O)، یکی از حامیان اصلی بیت کوین، برای کمک به خرید بیت کوین بیشتر، فروش اوراق را افزایش داده و اکنون ۵۰۰ میلیون دلار هدف قرار داده است.


آخرین بار بیت کوین با ۳۲۰۵۵.۲۰ دلار معامله شد که ۴.۵ درصد افت داشت. قیمت آن به ۳۱۰۲۵ دلار رسید، پایین ترین قیمت از زمان تغییر در ۱۹ می را داشت.این ارز رمزنگاری شده از زمان رسیدن به رکورد ۶۵ هزار دلاری در آوریل، به اندازه نصف آن رکورد افت داشته است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر