30 آبان 1400 - 15:37
طی هفت روز گذشته و در بازار متشکل ارزی؛

قیمت دلار و یورو روند نزولی داشته است

قیمت دلار و یورو از تاریخ ۲۲ الی ۲۹ آبان ماه سال جاری و در بازار متشکل معاملات ارزی، روند کاهشی داشته است. همچنین میانگین نرخ ارز در هفته منتهی به ۲۹ آبان نسبت به هفته قبل از آن کاهش یافته است.
کد خبر : ۱۲۸۴۲۳
سوآپ ارزی

به گزارش خبرنگار ایبِنا، بر اساس اطلاعات دریافتی، در تاریخ ۲۲ آبان ماه ۱۴۰۰ و در بازار متشکل معاملات ارزی، میانگین قیمت موزون دلار، ۲۷ هزار و ۶۹۰ تومان بوده است که این رقم در ۲۹ آبان ماه، به ۲۶ هزار و ۶۰۰ تومان کاهش یافته است.


برپایه این گزارش، در زمینه میانگین قیمت موزون یورو در بازار متشکل معاملات ارزی و در بازه زمانی یاد شده، این ارز نیز روند کاهشی را تجربه کرده است و بر این اساس از قیمت ۳۱ هزار و ۷۵۰ تومان در تاریخ ۲۲ آبان ماه ۱۴۰۰، به ۳۰ هزار و ۴۱۳ تومان در ۲۹ آبان ماه کاهش یافته است.


گفتنی است میانگین قیمت موزون دلار در بازار متشکل معاملات ارزی در بازه زمانی ۱۵ الی ۲۲ آبان ماه ۱۴۰۰، ۲۷ هزار و ۲۶۸ تومان بوده است که این نرخ در بازه زمانی ۲۲ الی ۲۹ آبان ماه ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۹۴۸ تومان کاهش یافته است.



خاطرنشان می‌شود، میانگین قیمت موزون یورو در بازار متشکل معاملات ارزی در بازه زمانی ۱۵ الی ۲۲ آبان ماه ۱۴۰۰، ۳۱ هزار و ۱۰۹ تومان بوده است که این نرخ در بازه زمانی ۲۲ الی ۲۹ آبان ماه ۱۴۰۰ به ۳۱ هزار تومان کاهش یافته است.



همچنین در بازه زمانی۲۲ الی ۲۹ آبان ماه ۱۴۰۰، حجم کل آمار معاملات دلار در بازار متشکل معاملات ارزی، ۷۹ میلیون و ۳۷۶ هزار دلار و حجم کل آمار معاملات یورو در همین بازار، شش میلیون و ۷۱۳ هزار یورو بوده است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر