گزارش ایبِنا از بازار سرمایه؛

تداوم سبزپوشی بورس برای چهارمین روز پیاپی

شاخص کل بورس اوراق بهادار با افزایش ۱۰ هزار و ۲۲ واحدی معادل ۰.۷۸ درصدی به یک میلیون و ۲۹۴ هزار و ۶۶۹ واحد رسید. همچنین در فرابورس شاخص کل با رشد ۸۷  واحدی به ۱۷ هزار و ۶۱۸ واحد رسید.
کد خبر : ۱۳۰۱۹۳
بورس

به گزارش خبرنگار ایبِنا، امروز تالار شیشه‌ای در معاملات سومین روز کاری هفته (دوشنبه یازدهم بهمن ماه ۱۴۰۰)، شاهد روند صعودی همه شاخص‌های منتخب بود. به گونه‌ای که شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، با افزایش ۲۴۷۳ واحدی معادل ۰.۷۸ درصد به رقم ۳۱۹ هزار و ۴۹۴  واحد رسید.


شاخص کل هم وزن نیز با  افزایش ۲۹۶۶ واحدی، عدد ۳۳۰ هزار و ۷۲۶ واحد را به نمایش گذاشت. شاخص قیمت (هم وزن) نیز با افزایش ۱۸۶۲ واحدی به رقم ۲۰۷ هزار و ۵۷۴ واحد رسید.


همچنین شاخص سهام آزاد شناور ۱۴۸۳۴ واحد افزایش  را رقم زد و به  سطح یک میلیون و ۶۶۶ هزار و ۲۵۵ واحد رسید. همچنین شاخص بازار اول با ۱۰۰۶۹ واحد افزایش به رقم ۹۹۱ هزار و ۹۵۰ واحد رسید و شاخص بازار دوم نیز با ۱۱۷۴۵ واحد افزایش همراه بود و عدد دو میلیون و ۴۷۲ هزار و ۹۳ واحد را به نمایش گذاشت.



بر اساس این گزارش، در معاملات امروز بورس تهران، نمادهای معاملاتی وبملت، فولاد، کگل، شتران و خودرو با بیش‌ترین افزایش، تاثیر مثبتی در روند صعودی شاخص کل بورس داشتند. در مقابل، نمادهای معاملاتی شپدیس، پارسان و غکورش تاثیر منفی در برآورد نماگر کل بورس داشتند.


با پایان فعالیت بازار سرمایه در سومین روز کاری بورس در هفته جاری، معامله‌گران بورس ۷ میلیارد و ۶۷ میلیون برگه بهادار و سهام را در قالب ۴۱۸ هزار و ۳۲۹ نوبت معامله و به ارزش ۴۶ هزار و ۲۶۰ میلیارد ریال داد و ستد کردند.


در بازار امروز، بیشترین افزایش قیمت متعلق به نماد وبملت(بانک ملت) با ۵ درصد رشد و پس از آن، نمادهای فجر، فنوال، حفارس و کاذر بود. همچنین نماد معاملاتی بشهاب(لامپ‌ پارس‌ شهاب‌) با ۴.۹ درصد، بیشترین کاهش قیمت را داشت و پس از آن نیز، نمادهای بسویچ، ولغدر، غنوش و بکاب قرار گرفتند.



برچسب ها: بورس شاخص بورس
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر