20 بهمن 1400 - 09:10

توانمندسازی مددجویان نهادهای حمایتی با پرداخت ۶۳۰ هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با پرداخت بیش از ۶۳۰هزار فقره تسهیلات به مددجویان نهادهای حمایتی، گام مؤثری در حمایت از قشر محروم جامعه و توانمندسازی آن‌ها برداشته است.
کد خبر : ۱۳۰۴۸۳
بانک مهر ایران ساختمان

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، این بانک به‌عنوان نخستین و بزرگ‌ترین بانک قرض‌الحسنه کشور، یکی از محورهای اصلی پرداخت تسهیلات خود را توانمندسازی مددجویان نهادهای حمایتی و گره‌گشایی از کار محرومان قرار داده و بر همین اساس بخش قابل توجهی از تسهیلات خود را معطوف به این حوزه کرده است.


بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از آغاز انعقاد تفاهم‌نامه با نهادهای حمایتی مختلف تا نیمه بهمن ماه سال جاری، در مجموع ۶۳۰هزار فقره تسهیلات به ارزش بیش از ۷۲هزار میلیارد ریال پرداخت کرده است.



از مبالغ تسهیلات پرداخت شده به نهادهای مختلف، ۴۶۴هزار فقره به مددجویان کمیته امداد به ارزش بیش از ۴۵هزار میلیارد ریال، حدود ۱۳۱هزار فقره به ارزش ۲۲هزار میلیارد ریال به معرفی‌شدگان بنیاد برکت، تقریباً ۲۳هزار فقره به ارزش ۲۱۰۰ میلیارد ریال به معرفی‌شدگان بنیاد مسکن و بیش از ۱۲هزار فقره تسهیلات به ارزش ۳۱۰۰ میلیارد ریال به مددجویان بهزیستی تخصیص یافته است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر