20 تير 1401 - 16:27
در گفتگو با ایبِنا مطرح شد؛

قیمت طلا و سکه در سومین روز هفته/ حباب سکه چقدر شد؟

امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۳۹۶ هزار تومان و هر گرم طلای ۲۰ عیار نیز به یک میلیون و ۵۵۱ هزار تومان رسید.
کد خبر : ۱۳۴۴۲۸
سکه

محمد کشتی آرای کارشناس بازار طلا و سکه در گفتگو با ایبِنا با اشاره به روند نزولی قیمت طلا در بازار جهانی فلزات گران بها اظهار داشت: در هفته گذشته هر اونس طلا با افت ۶۷ دلاری همراه شد و در معاملات امروز نیز این روند با ۵ دلار کاهش همراه بود و در نهایت هر اونس طلا در حال حاضر به رقم ۱۷۳۸ دلار رسیده است. همچنین هر اونس نقره ۱۹ دلار و ۳۹ سنت و هر اونس پلاتین نیز ۸۸۴ دلار قیمت گذاری شده است.


کشتی آرای با تاکید بر اینکه نرخ ارز با تغییرات جزئی همراه بود افزود: این روزها بازار ارز با ثبات است. بر این اساس در معاملات امروز (دوشنبه ۲۰ تیرماه ۱۴۰۱) بازار طلا و سکه تهران، هر قطعه سکه تمام طرح قدیم ۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز ۱۵ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان تعیین شد. همچنین نیم سکه به رقم ۸ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و ربع سکه نیز به ۵ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید. سکه یک گرمی بانک مرکزی نیز ۳ میلیون و ۵۰ هزار تومان دادوستد شد.


همچنین قیمت هر مثقال طلای آب شده نیز در حال حاضر ۶ میلیون و ۵۰ هزار تومان است. هر گرم طلای ۱۸ عیار در معاملات امروز به یک میلیون و ۳۹۶ هزار تومان رسید. بر این اساس هر گرم طلای ۲۰ عیار، یک میلیون و ۵۵۱ هزار تومان، هر گرم طلای ۲۱ عیار یک میلیون و ۶۳۰  هزار تومان، هر گرم طلای ۲۲ عیار یک میلیون و ۷۰۷ هزار تومان و یک گرم طلای ۲۴ عیار نیز یک میلیون و ۸۶۲ هزار تومان تعیین شد.


این روزها با توجه به نزدیک شدن به ماه محرم و مناسب های مذهبی، تقاضا برای انواع سکه با افزایش همراه بوده و در نتیجه همچنان انواع سکه دارای حباب است.


کشتی آرای در پایان یادآور شد: امروز هر قطعه سکه حدود یک میلیون و ۴۸۰ هزار تومان دارای حباب است که با افزایش همراه شده است.



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر