۴ صندوق املاک و مستغلات در راه بورس

طبق اعلام معاون نظارت بر نهاد‌های مالی بورس ۴ صندوق املاک و مستغلات در راه بورس است.
کد خبر : ۱۴۵۰۲۲

به گزارش ایبِنا، معاون نظارت بر نهاد‌های مالی بورس اعلام کرد در حوزه املاک ۵ موافقت اصولی برای تشکیل صندوق املاک و مستغلات گرفته شده است. از این تعداد تنها یک صندوق مسیر تاسیس، پذیره‌نویسی و انجام معاملات ثانویه را پشت سرگذاشته است.


ناصرپور گفت: چهار صندوق باقی‌مانده در مرحله تایید نام قرار دارند و هنوز به مرحله پذیره‌نویسی نرسیده‌اند.


معاون نظارت بر نهاد‌های مالی بورس تصریح کرد: ارزش این صندوق‌ها بیش از ۲ هزار میلیارد تومان است و ۲ صندوق به بخش خصوصی و ۲ صندوق دیگر نیز به بانک‌ها تعلق دارد.


صندوق املاک و مستغلات نوعی سرمایه گذاری خُرد است که در آن افراد به جای خرید یک واحد کامل ملک نسبت به خرید بخش کوچکی از یک ملک اقدام می‌کنند.

برچسب ها: مسکن اوراق
ارسال‌ نظر
مجتبی حقیقت
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۴
۰
فعلا که با اولین صندوق(ارزش مسکن) جیب مردم بدبخت رو خالی کردید. شما هیچ وقت کاری نمی کنید که به نفع مردم باشد. هر سهم ۱۰۰۰ تومانی ارزش مسکن را بیشتر از ۱۶۰۰ تومان در اوج به مردم فروختید و صحنه رو ترک کردید. و مردمی ماندند که هر روز شاهد کاهش ارزش پرتفوی خویش و ضرر سنگین هستند.و nav سهم رو هم بعد از گذشت چند ماه روی تابلو ی سهم نیاوردید.و معلوم نیست کی سود سهم واریز میشه. و حمایتی هم از سهم نمیشه . و مردم بدبخت هر روز با ضررهای سنگین از این صندوق خارج می شند.لطفا با سرمایه مردم بازی نکنید. و روز به روز بر چپاولگران سرمایه مردم. نیفزایید. همین هایی که هستند بسِ هفت پشتمون هستند.
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها