20 اسفند 1401 - 13:48

ادامه افشا‌ی املاک بانک آینده در سامانه کدال

دارایی‌های دیگر شرکت‌های بانک آینده افشا شد.
کد خبر : ۱۴۷۸۱۸

به گزارش خبرنگار ایبِنا، به‌دنبال افشا‌های پیشین گزارش‌های کارشناسی املاک بانک آینده در سامانه کدال، ارزیابی‌هایی جدیدی از املاک بانک نیز در این سامانه افشا شد.

 

بر اساس گزارش‌های درج شده در این سامانه شامل ۴۰ فقره، املاک و دارایی‌های ارزیابی شده از شرکت‌های زیرمجموعه بانک آینده که توسط هیأت کارشناسان رسمی دادگستری مرکز وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضائیه است که بررسی‌ها انجام شده بیانگر افزایش ارزش چشمگیر دارایی‌های مزبور، نسبت به گذشته است که اهم موارد افشا شده بدین شرح است:

 

بازار موبایل شماره ۱، بازار موبایل شماره ۲، هتل فرمونت کیش، هتل روتانا مشهد، کارخانه‌های شرکت تریتا دارو هزاره سوم در زنجان و پارک علوم و فناوری پردیس، زمین فرمانیه و هم‌چنین املاک متعدد و ارزنده واقع در ونک، پاسداران، ملاصدرا، چیذر، میدان آرژانتین، کرج، جزیره کیش، بوشهر و ....

 

با توجه به ارزیابی دارایی‌های فوق افزایش و ارزش قابل توجه آن‌ها پیش‌بینی می‌شود. سایر دارایی‌های بانک که در جریان ارزیابی توسط کارشناسان رسمی قوه قضائیه است نیز از افزایش ارزش قابل توجهی برخوردار می‌شوند.

 

شایان ذکر است، فرآیند ارزیابی سایر دارایی‌های شرکت‌های تابعه بانک در جریان است و گزارش‌های مربوطه به محض دریافت از طریق سامانه کدال به سهامداران محترم و سایر استفاده‌کنندگان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

گفتنی است، ارزیابی دارایی‌های شرکت‌های تابعه، مقدمه ارزیابی ارزش سهام آن شرکت‌ها و متعاقباً افزایش سرمایه بانک از محل تجدید ارزیابی سرمایه‌گذاری‌ها، (پس از انجام تشریفات قانونی) است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر