09 خرداد 1402 - 07:19
در گفتگو با ایبِنا بررسی شد؛

پیش‌بینی بورس امروز ۹ خرداد ۱۴۰۲

یک کارشناس بازار سرمایه گفت: در شرایط فعلی، بازار سرمایه حرکت نوسانی را تجربه خواهد کرد و یک روز منفی و روز دیگر مثبت خواهد شد.
کد خبر : ۱۵۱۰۷۹

حسن حسین نیا، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار ایبِنا گفت: در هفته‌های گذشته شاهد اصلاح روند شاخص کل بازار سرمایه بوده ایم، پس از این اصلاح، شاخص اندکی تقویت شد.


حسین نیا تصریح کرد: در ادامه در روز گذشته (دوشنبه ۸ خرداد) نیز شاهد رشد شاخص کل بازار سرمایه بودیم، با این حال در معاملات روز گذشته حجم و ارزش معاملات افت معناداری را تجربه کرد.


این کارشناس بازار سرمایه بیان داشت: کاهش ارزش معاملات خبر خوبی برای بازار سرمایه نیست.


این تحلیل گر بازار‌های مالی ابراز داشت: از طرف دیگر شاهد رنج زدن نرخ دلار هستیم، این موضوع موجب شده است تا سهام داران چشم به انتظار بمانند تا جهت گیری نرخ ارز را بررسی کنند.


این فعال بازار سرمایه عنوان کرد: در کل به نظر می‌رسد که حالت نوسانی بازار سهام ادامه پیدا خواهد کرد، تا این که گزارش‌های ۱۲ ماهه برخی شرکت‌های بورسی و به خصوص خودروساز‌های بزرگ منتشر شود.


وی افزود: اگر گزارش‌های ۱۲ ماهه شرکت‌های بورسی خوب باشد، می‌توان انتظار داشت که تعادل در بازار سهام بهبود ببخشد و در ادامه روند معاملات صعودی خواهد شد.


این کارشناس بازار سرمایه بیان داشت: در شرایط فعلی، بازار سرمایه حرکت نوسانی را تجربه خواهد کرد و یک روز منفی و روز دیگر مثبت خواهد شد.


حسین نیا در پایان تاکید کرد: با همه این تفاسیر بازار سرمایه جذابت‌ترین بازار است و جذابیت این بازار محفوظ خواهد ماند.

نویسنده: مرتضی ابراهیمی
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها