04 شهريور 1402 - 11:13
جهت ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی؛

لیست شعب کشیک بانک سپه در شهر‌های مرزی اعلام شد/ اعزام کاروان خودپرداز‌های سیار

لیست شعب کشیک بانک سپه در شهر‌های مرزی اعلام شد  اعزام کاروان خودپرداز‌های سیار
کاروان خودپرداز‌های سیار بانک برای ارائه خدمات بانکی به زائران اربعین حسینی به نقاط مرزی اعزام شد.
کد خبر : ۱۵۴۳۷۶

به گزارش خبرنگار ایبِنا، در مراسمی با حضور مدیرعامل و پرتوافکنان عضو هیئت مدیره و رئیس ستاد مردمی اربعین حسینی بانک سپه، کاروان خودپرداز‌های سیار بانک برای ارائه خدمات بانکی به زائران اربعین حسینی به نقاط مرزی اعزام شد.

 

آیت‌اله ابراهیمی؛ مدیرعامل بانک سپه در مراسم اعزام کاروان خودپرداز‌های سیار به نقاط مرزی ضمن قدردانی از تمامی همکارانِ دست اندر کار این حوزه، بر ارائه خدمات هر چه مطلوب‌تر به زائران اربعین حسینی تاکید کرد و خدمت رسانی به عاشقان و دلدادگان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را مایه مباهات و افتخار بانک دانست.

 

ابراهیمی تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا نیاز‌های بانکی زائران حضرت سید الشهدا (ع) و شرکت کنندگان در مراسم پرشور راهپیمایی اربعین حسینی به بهترین شیوه ممکن مرتفع شود.

 

کاروان سیار خودپرداز‌های بانک سپه با استقرار در نقاط مرزی استان‌های کرمانشاه، ایلام و خوزستان به شرکت کنندگان مراسم اربعین حسینی خدمت رسانی می‌کنند. شایان ذکر است ۲۰ دستگاه خودرو حامل ۳۷ دستگاهِ خود پرداز بانک سپه در ایام برگزاری مراسم اربعین حسینی در نقاط مرزی مستقر هستند.

 

همچنین ۱۱ شعبه کشیک این بانک در شهرهای مرزی خرمشهر، آبادان، قصر شیرین، سوسنگرد، هویزه، ایلام و مهران از تاریخ اول تا بیستم شهریورماه از ساعت  ۶ صبح تا ۸ شب سال جاری پذیرای زائران اربعین حسینی هستند.

 

هموطنان گرامی می توانند لیست شعب منتخب بانک سپه را از اینجا مشاهده کنند.

 

 

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر