22 شهريور 1402 - 10:31

تورم بی سابقه باعث افزایش فقر در ایالات متحده شد

تورم بی سابقه باعث افزایش فقر در ایالات متحده شد
با وجود افزایش دستمزدها، تورم باعث کاهش ۲.۳ درصدی درآمد واقعی در ایالات متحده در سال ۲۰۲۲ شد.
کد خبر : ۱۵۵۰۷۵

به گزارش خبرنگار بین الملل ایبِنا و به نقل از المیادین، این جریان مصادف با اعتصابات در صنعت خودرو و صنعت فیلم هالیوود بوده است.

اداره سرشماری ایالات متحده اعلام کرد که تورم باعث کاهش ۲.۳ درصدی درآمد واقعی در ایالات متحده در سال ۲۰۲۲ علیرغم افزایش دستمزد‌ها شد، در حالی که با توقف کمک‌های دولتی که در طول همه گیری کرونا ارائه شد، فقر افزایش یافت.

لیانا فاکس، یکی از مقامات اداره سرشماری، در یک کنفرانس مطبوعاتی آنلاین توضیح داد که "تورم بالا منجر به کاهش متوسط درآمد واقعی خانواده شد" که بالغ بر ۴۷۹۶۰ دلار بود.

نرخ رسمی فقر نسبت به سال گذشته ثابت مانده است که ۱۱.۵ ٪ یا ۳۷.۹ میلیون نفر را زیر خط فقر نشان می‌دهد و این افراد با کمتر از ۱۴۸۸۰ دلار سالانه یا ۲۹۹۵۰ دلار برای یک خانواده چهار نفره زندگی می‌کنند.

اما یک میزان سنجی دیگر حقیقتی کاملاً متفاوت را نشان داد. این میزان سنجی که همچنان توسط اداره سرشماری منتشر شده است، درآمدی را که کمتر از آن یک فرد فقیر در نظر گرفته می‌شود، با در نظر گرفتن کمک‌های دولتی و هزینه‌های مراقبت از کودکان و هزینه‌های پزشکی محاسبه می‌کند.

بر اساس این معیار، نرخ فقر برای اولین بار از سال ۲۰۱۰ افزایش یافت و بین سال‌های ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۲ از ۷.۸ درصد به ۱۲.۴ درصد افزایش یافت.

برچسب ها: تورم آمریکا فقر
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر