قیمت خودرو امروز ۱۶ آبان ۱۴۰۲/ بازار خودرو همچنان زیر سایه رکود

قیمت خودرو امروز ۱۶ آبان ۱۴۰۲  بازار خودرو همچنان زیر سایه رکود
بازار خودرو با توجه به ثبات قیمت دلار طی روز‌های اخیر همچنان با رکود همراه است و فعلا خبری از نوسانات هیجانی و افزایش قیمت نیست.
کد خبر : ۱۵۶۹۸۱

به گزارش خبرنگار ایبنا، قیمت خودرو امروز سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ همچون روز‌های گذشته، رکودی است و قیمت اکثر محصولات داخلی و خارجی نسبت به اوایل هفته جاری تغییر نداشته است.

البته ثبات نرخ دلار طی روز‌های اخیر باعث شده تا قیمت خودرو نیز تغییر چندانی نداشته باشد. رکود به وجود آمده در بازار، به قدری قوی است که حتی افزایش قیمت کارخانه خودرو‌های داخلی نیز نتوانست مردم را برای خرید از بازار ترغیب کند؛ بنابراین به وضوح می‌توان مشاهده کرد دید مردم به بازار خودرو تغییر کرده و نگاه سرمایه‌ای از آن، برداشته شده است.

قیمت برخی از خودرو‌های داخلی از آغاز روند معاملات امروز، افزایش جزئی دارد؛ اما کلیت بازار، باثبات است.

 

قیمت خودرو امروز ۱۶ آبان ۱۴۰۲/ بازار خودرو همچنان زیر سایه رکود



کوییک دنده‌ای R از هاچ‌بک‌های اقتصادی شرکت سایپا محسوب می‌شود که طی از آغاز معاملات هفته جاری، هیچ تغییری نداشت، اما امروز با افزایش سه میلیونی معامله می‌شود.

پژو ۲۰۷i دنده دستی هاچ‌بک پرطرفدار ایران خودرو به شمار می‌رود که روز گذشته سه میلیون تومان کاهش داشت؛ امروز آن‌را جبران کرد و با افزایش سه میلیونی که نسبت به روز گذشته دارد، به نرخ ۶۱۰ میلیون تومان رسیده است.

دنا پلاس ۶ دنده توربوشارژ که قوی‌ترین سدان تولیدی ایران خودرو به شمار می‌رود. این خودرو با افت چهار میلیون تومانی که امروز تجربه کرد، به نرخ ۷۴۰ میلیون تومان رسید.

تارا دستی V۱ که جدیدترین نمونه از این سدان محسوب می‌شود، یکی از رکوردداران افت قیمت در بازار داخلی‌های امروز بوده و با افت ۱۵ میلیونی معامله می‌شود.

 

قیمت خودرو امروز ۱۶ آبان ۱۴۰۲/ بازار خودرو همچنان زیر سایه رکود



جک J۴ آپشنال یکی دیگر از خودرو‌های اقتصادی و مونتاژی بوده که توسط کرمان موتور تولید می‌شود. این خودرو نیز با قیمت ۷۳۵ میلیون تومانی روز گذشته خرید و فروش می‌شود.

آریزو ۵ توربوشارژ جدید که یکی از سدان‌های مونتاژی مدیران خودرو محسوب می‌شود، امروز هیچ تغییری ندارد و با قیمت یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

فونیکس آریزو ۶ پرو که یکی دیگر از سدان‌های مونتاژی مدیران خودرو به شمار می‌رود؛ امروز تغییر قیمتی را تجربه نکرده و با همان نرخ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

هایما ۸S که از جدیدترین خودرو‌های مونتاژی ایران خودرو به شمار می‌رود که امروز، جزو معدود خودرو‌های مونتاژی تغییر قیمت یافته بازار محسوب می‌شود. این کراس‌اوور چینی با افزایش ۳۰ میلیونی به قیمت یک میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

 

قیمت خودرو امروز ۱۶ آبان ۱۴۰۲/ بازار خودرو همچنان زیر سایه رکود

نویسنده: علیرضا هنرمنش
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر