08 مرداد 1396 - 10:51

نقش بی بدیل بانک شهر در توسعه خطوط مترو کلان شهرها

عضو شورای اسلامی شهر مشهد با تاکید بر نقش بی بدیل بانک شهر در توسعه خطوط مترو کلان شهرها،گفت:نقش این بانک در توسعه حمل و نقل عمومی شهرها بی بدیل است.
کد خبر : ۷۲۹۵۲
بانک شهر
به گزارش ایبِنا و به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی، حسن پژمان با بیان این مطلب اظهار داشت: توسعه حمل و نقل شهری از مهم ترین ویژگی‌های توجه بانک شهر به مسائل شهری است.

‎وی با بیان این‌که امروزه شهرها با مشکلات عدیده ای همانند افزایش ترافیک و آلودگی هوا دست و پنجه نرم می‌کنند،گفت: حمل و نقل عمومی و فرهنگ سازی در این زمینه از قابل توجه ترین برنامه های مدیریت شهری در کلانشهرهاست که بانک شهر نیز در این راستا اقدامات قابل قبولی داشته است.

‎عضو شورای اسلامی شهر مشهد خاطر نشان کرد: مدیریت شهری شهر مشهد توسعه خطوط قطار شهری را در شورای چهارم در راس کار خود قرار داد که در این مسیر نیز  بانک شهر با ارایه کمک‌های شایان ما را یاری کرد.

‎پژمان تصریح کرد: الکترونیکی کردن خدمات در مدیریت شهری کلان شهر مشهد همواره مد نظر ما بوده که تاکنون این کار میسر نشده است ؛ امیدواریم در آینده نزدیک به کمک بانک شهر این مهم محقق شود.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد در ادامه افزود: بانک شهر در حوزه الکترونیکی کردن خدمات ، با ایجادپیشخوان‌های شهرنت خدمات بانکی خود را به چند قدمی شهروندان رسانده است.






برچسب ها: بانک شهر شهرنت وی
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر