09 مرداد 1396 - 13:03

پیشخوان های شهر نت موجب آسایش و رفاه هموطنان است

منتخب مردم در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر شهرکرد با قدردانی از حمایت های بانک شهر در توسعه شهرهای کشور ،گفت: طی چند سال اخیر شاهد نوسازی شهرها با کمک بانک شهر بوده ایم که امیدواریم این روند ادامه
کد خبر : ۷۳۰۲۷
بانک شهر
به گزارش ایبِنا و به نقل از  مرکز ارتباطات و روابط عمومی، فرهاد رییسی گستردگی خدمات بانک شهر در سراسر کشور را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: اما معتقدم باید خدمات به شهرهای کم برخوردار افزایش یابد.


وی با اشاره به تعامل گسترده بانک شهر با مدیریت شهرهای کشور و به ویژه کلان شهرها، تصریح کرد: امیدواریم در شورای پنجم شهرکرد نیز تعامل نزدیکی با این مجموعه در راستای کمک هرچه بیشتر به آبادانی شهر داشته باشیم.


منتخب مردم در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر شهرکرد خاطرنشان کرد: بانک شهر طی چند سال گذشته  با نوآوری در خدمات بانکی، گام های بسیار مهمی را در این راستا برداشته است.


رئیسی با تاکید بر نقش پیشخوان های شهرنت بانک شهر در تسهیل ارایه خدمات بانکی به شهروندان ، گفت: پیشخوان‌های شهر نت موجب آسایش و رفاه نسبی هموطنان و دسترسی آسان آنان به خدمات بانکی شده است.


 وی با اشاره به خدمات ارایه شده در پیشخوان های شهرنت نیز افزود: وصول چک در تمامی ساعات شبانه روز و  دریافت صورت حساب با مهر خیس یک خدمت منحصر به فرد برای تمامی مشتریان بانک شهر است.


 
 


برچسب ها: بانک شهر شهرنت وی
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر