08 شهريور 1396 - 16:02

تقدیر استاندار لرستان از بانک صنعت و معدن

استاندار لرستان از بانک صنعت و معدن به خاطر حمایت از صنعت تولید دارو در کشور و تامین مالی شرکت دارویی بایر افلاک قدردانی کرد.
کد خبر : ۷۴۲۸۰
بانک صنعت و معدن

به گزارش ایبِنا به نقل از پایگاه اطلاع ‌رسانی بانک صنعت و معدن، در لوحی که به همین منظور به امضای استاندار لرستان، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت داروسازی بایرافلاک رسیده خطاب به علی اشرف افخمی رییس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن آمده است: از اینکه در ضل الطاف خاصه الهی چند سال متوالی را در کسوت خدمت به جامعه، به انجام وظیفه‌ ثمربخش و مؤثر پرداخته‌اید که بی ‌شک آیینه وظیفه‌ شناسی و پژواک دانایی و تعهد است به پاس تلاش ‌ها و زحمات مستمر حضرتعالی در راستای توسعه و پیشرفت همه‌ جانبه صنعت نهایت سپاس و قدردانی مجموعه داروسازی بایرافلاک را خدمت حضرتعالی ابراز داریم.


همکاران کارخانه داروسازی بایرافلاک هیچ گاه خاطره تلاش بی ‌وقفه، پیگیری و سخت‌کوشی حضرتعالی را در ابعاد مختلف مدیریتی، اجرائی، آموزشی، پژوهشی در دولت اعتدال، تدبیر و امید بالاخص حمایت ‌های بی‌ دریغ از صنعت تولید دارو را از یاد نخواهند برد.


امید است که در آینده نیز از حضور پرشور و استمرار همکاری حضرتعالی در این مجموعه بهره‌ مند و برخوردار باشیم. ان‌شاءالله در سال نوین به فرمایشات گهربار مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد مقاومتی، تولید، اشتغال با حمایت ‌های حضرتعالی و سایر مدیران فرهیخته بانک محترم صنعت و معدن، بتوانیم گام ‌های مؤثری در خدمت به صنعت داروسازی کشور برداریم.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر