بیشترین ارزش معاملات فرابورس؛ «انبوه‌سازی، املاک و مستغلات»

صنعت انبوه‌سازی، املاک و مستغلات با یک هزار و ۱۲۹ میلیارد ریال داد و ستد، در رتبه نخست ارزش معاملات بازار فرابورس ایران در نخستین ماه پاییز امسال قرار گرفته است.
کد خبر : ۷۶۷۸۸
فرابورس ایران - کراپ‌شده

به گزارش ایبِنا؛ در مهرماه امسال طی ۲۰ روز معاملاتی تعداد ۵ میلیارد و ۸۲۱ میلیون ورقه بهادار در ۱۵۴۸ هزار نوبت به ارزش ۴۷ هزار و ۳۴ میلیارد ریال در بازارهای فرابورس خرید و فروش شده است.


بر این اساس، نگاهی معاملات فرابورس نشان می دهد در هفتمین ماه امسال میانگین روزانه حجم و ارزش معاملات فرابورس به ترتیب ۲۹۱ میلیون ورقه و ۲ هزار و ۳۵۲ میلیارد ریال بوده است. همچنین در این مدت صنعت انبوه‌سازی، املاک و مستغلات با یک هزار و ۱۲۹ میلیارد ریال داد و ستد، سهم ۱۳ درصدی از ارزش معاملات فرابورس را به ثبت رسانده و در رتبه نخست این بازار در ماه گذشته قرار گرفته است.


این گزارش می افزاید: فلزات اساسی نیز با یک هزار و ۴۱ میلیارد ریال (معادل ۱۲درصد)، محصولات شیمیایی با ۸۴۳ میلیارد ریال (معادل ۱۰درصد)، حمل و نقل و انبارداری و ارتباطات نیز با ۵ هزار و ۸۳۴ میلیارد ریال (معادل ۹درصد) و مواد و محصولات دارویی با ۶۰۶ میلیارد ریال (معادل ۷ درصد) به ترتیب رتبه های دوم تا پنجم ارزش معاملات فرابورس در ماه گذشته را از آن خود کرده اند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر