30 آبان 1397 - 17:48

گسترش همکاری ناجای تهران بزرگ و بانک قرض الحسنه رسالت

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ با محمدحسین حسین زاده مدیرعامل بانک قرض الحسنه دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر : ۹۳۸۸۷
گسترش همکاری ناجای تهران بزرگ و بانک قرض الحسنه رسالت

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی، مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت در این دیدار با تاکید بر همکاری دو مجموعه به تشریح فعالیت ها وخدمات بانک پرداخت.


محمدحسین حسین زاده با اشاره به اجرای بانکداری اجتماعی در بانک قرض الحسنه رسالت گفت: در این مدل در قالب ۱+۱۹ گروه بانکداری اجتماعی به تمام اقشار وگروه های مختلف جامعه خدمات و تسهیلات قرض الحسنه ای ارائه می شود.


وی ارائه خدمات غیرحضوری به ارگان ها و سازمان های دولتی و خصوصی را از مزایای بانکداری اجتماعی برشمرد و اظهارداشت: گروه ایثار از جمله گروه های بانکداری اجتماعی است که به نیروهای مسلح و سازمان های وابسته خدمات می دهد.


در ادامه سردار رحیمی با مثبت ارزیابی کردن خدمات بانک قرض الحسنه رسالت خواستار همکاری هرچه بیشتر دو سازمان شد. گفتنی است، پیش از این ناجا با تشکیل کانون به بانکداری اجتماعی بانک قرض الحسنه رسالت پیوسته و به کارکنان این ارگان خدمات و تسهیلات قرض الحسنه ای ارائه شده است.


در این دیدار حمزه زارع زاده مهریزی معاون مدیرعامل و اباذر هوشمندی مدیر گروه ایثار بانکداری اجتماعی بانک قرض الحسنه رسالت و سرهنگ گرامی معاون نیروی انسانی و سرهنگ افشار معاون منابع خدمات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ حضور داشتند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر