11 ارديبهشت 1400 - 16:38

ارایه لیست شغلی برای بخش رمزارزهای بانک مرکزی انگلیس

بانک مرکزی انگلیس رمزارزها را بررسی می‌کند و لیستی از موقعیت‌های شغلی برای بخش CBDC بازگشایی کرد.
کد خبر : ۱۲۳۷۸۴
بانک انگلیس

به گزارش ایبِنا به نقل از کریپتودیلی، بانک مرکزی پادشاهی انگلستان، اخیراً هفت موقعیت شغلی مختلف با هدف توسعه ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) پست کرده است. بانک انگلستان در سایت شغلی خود جزئیات چندین موقعیت شغلی مربوط به توسعه CBDC را ذکر کرده است. این موقعیت ها از طراح ارشد شرکت، مدیر ارشد، تحلیلگر فناوری، طراح راه حل، تحلیلگر پروژه و تحلیلگر ذینفع است که همگی مربوط به ایجاد CBDC است. یک موقعیت اصلی هم برای تحلیلگر سیاسی CBDC نیز باز شده است. روی هم رفته، این لیست حاکی از آن است که بانک انگلیس در حال گشایش بخش جدیدی است که کاملاً به CBDC اختصاص یافته است.



مانند بسیاری دیگر از بانک های مرکزی، بانک انگلیس به طور فعال در حال بررسی این موضوع است که آیا باید ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) را توسعه و منتشر کند. هنوز تصمیمی در مورد نیاز یا عدم نیاز CBDC در انگلستان اتخاذ نشده است، اما درک موضوع بسیار مهم است. یک هفته قبل، دولت انگلیس از ایجاد یک کارگروه ویژه CBDC با همکاری بانک انگلیس خبر داد. رئیس این کارگروه  به طور مشترک سر جان کانلیف​​، معاون بانک انگلیس و کاترین بردیک، مدیر کل خدمات مالی خزانه داری پادشاهی خواهد بود. به گفته سوناک، وزیر دارایی، گروه ویژه کار اکتشاف در مورد CBDC ها را هماهنگ خواهد کرد. این به عنوان آخرین تلاش برای دستیابی به ارزهای دیجیتال و فناوری مالی، بخشی از تلاش های دولت انگلیس برای احیای بخش خدمات مالی خود پس از برگزیت است.


در مورد این ابتکار عمل، سوناک اظهار داشت: چشم انداز ما بخش خدمات بازتر و از لحاظ فنی پیشرفته تر از بخش خدمات مالی است. در حال حاضر انگلیس به عنوان پیشرو در نوآوری شناخته شده است، اما ما باید بیشتر از این پیش برویم. مراحلی که امروز برای تقویت فن آوری های پیشرفته، فشار در مرزهای دیجیتال مالی و کارآیی بیشتر بازارهای مالی خود بیان کردم، ما را به جلو سوق می دهد. و اگر بتوانیم از پتانسیل فوق العاده فناوری استفاده کنیم، موقعیت انگلیس را به عنوان مرکز مالی برجسته جهان تقویت خواهیم کرد.


این اکتشاف درمورد CBDC ها در زمینه تنظیم مقررات پایدار و پیاده سازی مربوط به پوند استرلینگ انگلیس (GBP) انجام می شود. با توجه به سند مرجع کارگروه CBDC ، ایجاد و صدور CBDC انگلستان باید پایه ریزی شود و باید اهداف استراتژیک بلند مدت برای ارتقای نوآوری، شمول و رقابت در جهت حمایت از اقتصاد انگلستان داشته باشد.



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر