بازار قرمزپوش بیت کوین و اتریوم

ارزهای رمزنگاری شده بیت کوین و اتریوم کاهش ۳ درصدی داشتند.
کد خبر : ۱۲۵۲۶۷
بیت کوین

به گزارش ایبِنا به نقل از راشاتودی، روز دوشنبه ارزهای رمزنگاری شده اصلی با وجود افزایش ناچیز آخر هفته، بیت کوین با حدود ۳ درصد کاهش در ۳۴۲۳۱ دلار و اتریوم با کاهش ۳ درصدی در ۲۲۷۲ دلار، روند نزولی داشتند.


CoinMarketCap اعلام کرد: تا صبح روز دوشنبه، بازار ارزهای رمزنگاری شده نیز بیش از ۲.۸ درصد از ارزش خود را از دست داده است. در اوایل سال جاری رکورد قیمت بالای بیت کوین بیش از ۶۴ هزار دلار در اواسط آوریل، بازار جامع ارزهای رمزنگاری شده را به ارزش بیش از ۲ تریلیون دلار رساند. از آن زمان، بازار ارز رمزنگاری شده بیش از نیمی از ارزش خود را از دست داده و در حال حاضر حدود ۱.۴ تریلیون دلار ارزش دارد.


ماه گذشته بیت کوین بیش از ۱۱ درصد افت قیمت روزانه را پشت سر گذاشت و به پایین ترین سطح ۲۸۹۹۳ دلار در سال جاری رساند. این افت پس از آن انجام شد که بانک مرکزی چین، به بانک ها و شرکت های پرداخت دستور داد تا در مرحله بعدی سرکوب ارزهای رمزپایه در سراسر کشور، تسهیل معاملات ارز رمزنگاری شده را متوقف کنند. نگرانی های روزافزون در مورد استفاده از انرژی نیز به روند نزولی بازار رمزنگاری کمک کرد. با این حال، کارشناسان می گویند این پایان بیت کوین و به طور کلی ارزهای رمزپایه نیست.


یک مقام مسیول درباره بیت کوین به Cointelegraph در سال ۲۰۲۱ در میامی گفت: با افزایش زیاد و خیلی سریع، اصلاح انجام می شود. وی پیش بینی کرد که ممکن است قیمت بیت کوین به ۱۶۰ هزاردلار در سال جاری برسد: ما هنوز بالاترین سطح را در سال جاری ندیده ایم.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر