22 تير 1400 - 15:19
توسط بانک توسعه تعاون انجام شد؛

پرداخت ۱۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات به بنگاه‌های کوچک و متوسط

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون از پرداخت ۱۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات این بانک به بنگاه‌های کوچک و متوسط طی سال گذشته خبر داد.
کد خبر : ۱۲۵۴۹۲
پرداخت 10 هزار میلیارد ریال  تسهیلات بانک توسعه تعاون به بنگاه های کوچک و متوسط

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، عباس نجفی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون اظهار داشت: عملکرد و راهبری عملیات بانکی در بانک توسعه تعاون به گونه ای بوده است تا با حمایت از تعاونی ها و بنگاه های کوچک و متوسط به حفظ و ایجاد اشتغال در بخش های مهمی از اقتصاد کمک نماید.


وی افزود: با توجه به نقش مهم بنگاه‌های اقتصادی کوچک و متوسط در ایجاد رونق اقتصادی در مناطق مختلف کشور همه ساله دستورالعملی مبنی بر تأمین مالی این بنگاه‌ها از سوی بانک مرکزی به شبکه بانکی ابلاغ می‌گردد.


نجفی تصریح نمود: وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان محوریت پیشبرد این موضوع مهم اقتصادی، نسبت به معرفی متقاضیان به شبکه بانکی اقدام می نماید، که بانک توسعه تعاون نیز بخش مهمی از سبد اعتباری بانک را در همین مسیر هدایت و سازماندهی می‌نماید.

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون افزود : طی سال گذشته حدود ۱۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات به بنگاه های کوچک و متوسط معرفی شده از سوی صنعت، معدن و تجارت پرداخته شده است، که این میزان تسهیلات به ۲۶۷ بنگاه اعطا شده است.

وی در تشریح فرآیند اعطای تسهیلات اعلام کرد : استان هایی با نسبت مصارف به منابع پایین تر در اولویت پرداخت این گونه تسهیلات هستند و مناسبات به گونه ای تنظیم می شود که استان های دارای ظرفیت بیشتر پرداخت تسهیلات، با سرعتی بیشتر در مسیر اجرای فرآیند این پرونده ها قرار گیرند.

نجفی توضیح داد: بانک توسعه تعاون به عنوان بانک عامل دولت در اجرای طرحهای ملی و مواد قانونی مربوط به قوانین اقتصادی کشور به ویژه قوانین بودجه های سالیانه و برنامه های پنج ساله ایفای نقش نموده و شبکه شعب گسترده در سطح کشور و رویکرد بانکداری توسعه ای از جمله مزیت های بانک در پیشبرد و اجرای صحیح تکالیف بوده است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر