سقوط ۸۵ درصدی اتریوم

اتریوم روز شنبه با ۸۵.۴۴ درصد کاهش یک روزه با  ۴۶۹.۲۲ دلار معامله شد که بزرگترین درصد زیان یک روزه تاکنون بوده است.
کد خبر : ۱۲۶۲۸۰
اتریوم

به گزارش ایبِنا به نقل از سایت اینوستینگ، اتریوم روز شنبه در ساعت ۸:۴۴ به وقت تهران در شاخص Investing.com با ۸۵.۴۴ درصد کاهش یک روزه با ۴۶۹.۲۲ دلار معامله شد. این بزرگترین درصد زیان یک روزه بوده است.


این حرکت نزولی ارزش بازار اتریوم را به ۳۸۳.۵۴ میلیارد دلار یا ۱۸.۳۱ درصد از کل ارزش بازار ارزهای رمزنگاری شده کاهش داد. ارزش بازار اتریوم در بالاترین حد خود، ۴۷۹.۲۹ میلیارد دلار بود. اتریوم در بیست و چهار ساعت گذشته در محدوده ۴۶۹.۲۲ دلار تا ۳۲۸۷.۶۸ دلار معامله شده بود.


طی هفت روز گذشته، ارزش اتریوم با رکود مواجه شده است با اینکه تنها ۰.۶۳ درصد حرکت کرده است. حجم معاملات اتریوم در بیست و چهار ساعت تا زمان نگارش این مقاله ۲۰.۵۴ میلیارد دلار یا ۱۸.۶۰ درصد از حجم کل ارزهای رمزنگاری شده بود. در ۷ روز گذشته در محدوده ۴۶۹.۲۲۱۲ دلار تا ۳۳۳۴.۲۲۳۹ دلار معامله شده است. با قیمت فعلی، اتریوم همچنان ۸۹.۲۵ درصد از بالاترین سطح خود یعنی ۴۳۶۶.۱۰ دلار در ۱۲ می، افت کرده است.


سایر معاملات ارزهای رمزنگاری شده


بیت کوین آخرین بار در شاخص Investing.com با ۴۸۶۶۴.۶ دلار،امروز ۳.۳۰ درصد رشد کرد. کاردانو در شاخص Investing.com با ۲.۴۸۳۸۰۶ دلار معامله شد که ۰.۴۶ درصد ضرر داشت.


آخرین ارزش بازار بیت کوین ۹۱۵.۴۵ میلیارد دلار یا ۴۳.۶۹ درصد از کل ارزش بازار ارزهای رمزنگاری شده بود، در حالی که ارزش بازار کاردانو بالغ بر ۸۰.۰۶ میلیارد دلار یا ۳.۸۲ درصد از کل ارزش بازار ارزهای رمزنگاری شده بود.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها