14 شهريور 1400 - 13:38

ماموریت رییس‌جمهور برای وزیر صمت

رییس جمهور در نشست امروز ستاد اقتصادی دولت، وزیر صمت را مامور کرد تا گزارشی از زنجیره تامین، توزیع تا مصرف کالاهای اساسی و راهکارهای نظارت دقیق و شفاف و تضمین سلامت این زنجیره تهیه و ارائه کند.
کد خبر : ۱۲۶۶۵۷
رییسی

به گزارش ایبِنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری؛ ستاد هماهنگی اقتصادی دولت صبح امروز یکشنبه به ریاست آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی تشکیل جلسه داد. در این نشست مهم ترین مسائل اقتصادی کشور از جمله راهکارهای نظارت و تضمین سلامت زنجیره تامین، توزیع و مصرف کالاهای اساسی در دستور کار قرار گرفت.


رئیس جمهور در این جلسه وزیر صنعت، معدن و تجارت را مامور کرد گزارش کاملی از زنجیره تامین، توزیع تا مصرف کالاهای اساسی و راهکارهای نظارت دقیق و شفاف و تضمین سلامت این زنجیره تهیه و به ستاد هماهنگی اقتصادی ارائه کند.


آیت‌الله رئیسی بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت همکاری اتحادیه‌های صنفی، بسیج اصناف و تشکل‌های بازار برای نظارت دقیق‌تر بر زنجیره تولید، توزیع و مصرف تاکید کرد.


دکتر رئیسی همچنین استفاده از دیدگاه‌های نخبگان و صاحب‌نظران اقتصادی کشور در چارچوب جلسات و نشست‌های کارگروه‌های زیرمجموعه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت را در امر نظارت ضروری و راهگشا دانست.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر