ایبِنا بررسی کرد؛

افزایش دارایی‌های بانک تجارت در پایان شهریورماه ۱۴۰۰

اطلاعات و صورت‌های مالی تلفیقی (حسابرسی نشده) میاندوره‌ای ۶ ماهه منتهی به پایان شهریورماه امسال بانک تجارت در سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران (کدال)، منتشر شد.
کد خبر : ۱۲۷۷۶۳
بانک تجارت

به گزارش ایبِنا، بررسی اطلاعات و صورت‌های مالی تلفیقی دوازده ماهه منتهی به ۱۴۰۰.۰۶.۳۱ (حسابرسی نشده) بانک تجارت نشان می‌دهد در بخش صورت سود و زیان جامع این بانک، سود خالص در دوره منتهی به ۱۴۰۰.۰۶.۳۱ با رشد ۲۳.۶۹ درصدی نسبت به رقم حسابرسی شده در زمان تجدید ارائه شده پایان تابستان سال گذشته، به رقم ۱۲,۳۹۲,۵۴۰ میلیون ریال رسیده است.



همچنین در بخش دارایی های بانک تجارت، مشاهده می شود که موجودی نقد این بانک در دوره منتهی به ۱۴۰۰.۰۶.۳۱ (حسابرسی نشده) ۱۱۶,۲۴۸,۸۰۸ میلیون ریال تعیین شده که نسبت به میزان تجدید ارائه شده در تاریخ ۱۳۹۹.۱۲.۳۰، بیش از ۳ درصد رشد داشته است. همچنین در این بخش، مطالبات بانک تجارت از بانک ها و سایر موسسات اعتباری در پایان تابستان سال جاری، به رقم ۵۵۸,۴۲۸,۱۲۵ میلیون ریال رسیده است.


در مجموع، جمع دارایی‌های بانک تجارت در پایان شهریورماه ۱۴۰۰ با رشد بیش از ۲۰ درصدی نسبت به پایان سال گذشته، به رقم ۴,۶۹۰,۰۱۱,۹۴۲ میلیون ریال رسیده است.



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر