05 آبان 1400 - 10:27

آزادسازی تجهیزات مکشوفه رمزارز ممنوع شد

معاون قضایی دادستان کل کشور اعلام کرد آزاد سازی تجهیزات غیرمجاز رمز ارز تا زمان تصویب لایحه مرتبط با نحوه برق مراکز مجاز رمزارزها و برخورد با مراکز غیر مجاز در مجلس ممنوع شد.
کد خبر : ۱۲۷۸۶۹
ماینینگ

به گزارش ایبِنا، معاون قضایی دادستان کل کشور اعلام کرد: آزاد سازی تجهیزات کشف شده غیرمجاز رمز ارز تا زمان تصویب لایحه مرتبط با نحوه برق مراکز مجاز رمزارزها و برخورد با مراکز غیر مجاز در مجلس ممنوع شد.


سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور در امر مبارزه با قاچاق و جرایم سازمان یافته خطاب به دادستان‌های عمومی و انقلاب سراسر کشور اعلام کرد: حسب دستور دادستان محترم کل کشور «هرگونه آزاد سازی تجهیزات غیرمجاز استخراج رمز ارز که توسط دستگاه‌های نظارتی کشف و ضبط شده و یا در آینده کشف و ضبط می‌شود تا زمان تصویب لایحه مرتبط با نحوه تامین برق مراکز مجاز رمز ارزها و برخورد با مراکز غیرمجاز در مجلس شورای اسلامی» ممنوع می‌گردد.



به گزارش ایبِنا، پیش از این محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از تشکیل کارگروهی برای رسیدگی به موضوع رمز ارزها خبر داده بود و قرار است در این رابطه تصمیمات قانونی گرفته شود. علاوه بر آن رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرده به زودی رمز ارز ملی تولید خواهد شد.

برچسب ها: رمزارز ماینر
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر