07 آبان 1400 - 10:58

بازار ارز در هفته‌‎ای که گذشت

بررسی شاخص ارزی در پایان هفته نشان از روندی افزایشی آن دارد.
کد خبر : ۱۲۷۹۰۶
دلار

به گزارش ایبِنا، در هفته‌ای که گذشت با داشتن یک روز تعطیلی در دومین روز از ماه آبان در صرافی‌های بانکی و مجاز سطح کشور، میانگین قیمت فروش هر اسکناس دلار آمریکا و یورو با افزایش همراه بوده است. 


براساس این گزارش در ۱ آبان ماه ۱۴۰۰، صرافی‌ها قیمت خرید دلار ۲۶۴۹۲تومان و فروش آن ۲۶۸۸۲ تومان اعلام کردند، همچنین قیمت خرید و فروش یورو نیز به ترتیب ۳۰۶۵۶ و ۳۱۰۸۷ تومان بوده است.


۳ آبان ماه ۱۴۰۰ نیزصرافی‌ها قیمت خرید دلار را ۲۶۷۱۳ تومان و فروش‌اش را ۲۷۰۸۶ تومان اعلام کرد وقیمت خرید و فروش یورو نیز به ترتیب ۳۰۸۱۰ و ۳۱۲۴۷ تومان بوده است. 


۴ آبان ماه ۱۴۰۰ هم در تابلوی صرافی‌ها دلار با قیمت ۲۷۰۵۰ تومان برای فروش و ۲۶۶۵۰تومان برای خرید نمایان شد. همچنین قیمت فروش یورو در صرافی‌ها ۳۱۴۵۰ و خرید آن ۳۰۹۵۰تومان بود. 


۵ آبان ماه ۱۴۰۰ در صرافی‌ها قیمت فروش دلار ۲۶۹۰۰ و خرید آن ۲۶۵۵۰ تومان اعلام شد. همچنین هر اسکناس یورو در این بازار با قیمت ۳۱۶۰۰ تومان فروخته شد و قیمت خرید آن از فروشنده هم ۳۱۱۵۰ تومان بوده است.


۶ آبان ماه ۱۴۰۰ در صرافی‌ها قیمت خرید دلار ۲۶۶۴۸ تومان و فروش آن ۲۶۹۴۶ تومان اعلام شد. قیمت خرید و فروش یورو نیز به ترتیب ۳۱۱۵۵ و ۳۱۵۰۴ تومان است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر