14 اسفند 1400 - 13:37

نشست روسای شعب برتر بانک سرمایه

در مراسمی با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران بانک سرمایه، از روسای شعب برتر این بانک تقدیر به عمل آمد.
کد خبر : ۱۳۱۰۴۹
شعب برتر بانک سرمایه 1400

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، به‌منظور قدردانی از تلاش‌های مستمر شعب این بانک، در جلسه‌ای با حضور مدیران ارشد و جمعی از مدیران مناطق بانک، از روسای شعب برج فرمان، امام خمینی اردبیل، سبزوار، نازی آباد-مدائن و کاشان به‌عنوان روسای شعب برتر بانک سرمایه تقدیر به عمل آمد.



در این جلسه، فرج اله قدمی، مدیرعامل بانک سرمایه، در سخنانی ضمن تقدیر از روسای برگزیده، رمز موفقیت شعب در دستیابی به اهداف تعریف‌شده را تعصب سازمانی، کار تیمی، تقسیم وظایف، برنامه‌ریزی‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت و عمل بر اساس آن‌ها دانست و بیان داشت که با تلاش و همت کلیه همکاران می‌توان بانک سرمایه را به جایگاه واقعی خود در سیستم بانکی کشور رساند.


مدیرعامل بانک سرمایه در ادامه از همکاران خواست با توجه به فرصت‌های جدید به وجود آمده و رفع محدودیت‌ها، از ابزارهای موجود در راستای تحقق اهداف بانک و بهبود شاخص‌ها به نحو مطلوب استفاده نمایند.


در بخش دیگری از این جلسه، سید حسین رضوی نائینی، قائم‌مقام مدیرعامل بانک سرمایه، نیز در سخنانی کوتاه ضمن تبریک به روسای شعب برتر، خطاب به همکاران بیان داشت که رسیدن به قله موفقیت پایان راه نیست بلکه آغاز راهی دشوار یعنی حفظ و استمرار موفقیت است که این مهم با جانشین پروری و انتقال دانش به سایر همکاران شعبه محقق می‌گردد.


در ابتدای جلسه نیز بهزاد گل‌دوست، معاون بانکی مدیرعامل بانک سرمایه، در سخنانی ضمن بیان گزارشی از عملکرد شعب این بانک، بیان داشت که ارزیابی‌های دقیقی از تمامی رؤسای شعب در سراسر کشور صورت گرفته است و بر اساس شاخص‌های مربوطه پنج نفر از رؤسای شعب بانک سرمایه به‌عنوان رؤسای شعب برتر معرفی شدند.


در پایان این جلسه، روسای شعب برتر نیز ضمن ارائه گزارشی کوتاه از عملکرد خود، موضوعات و مسائل شعب تحت مدیریت خود را بیان نمودند و سپس مدیرعامل بانک سرمایه از آن‌ها به ترتیب زیر با اهدای لوح سپاس و هدایایی تقدیر نمود:



  • مهکان قدیری، رئیس شعبه برج فرمان

  • بابک بیک پور، رئیس شعبه امام خمینی اردبیل

  • امیر صغیری، رئیس شعبه سبزوار

  • سعید علیزاده، رئیس شعبه نازی آباد-مدائن

  • امیر هوشنگ سعیدی مهر، رئیس شعبه کاشان


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر