21 فروردين 1401 - 16:16
مدیرعامل بانک سینا عنوان کرد؛

سیاست‌های اعتباری و حمایتی بانک سینا در تحقق شعار سال

مدیرعامل بانک سینا با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۱ از سوی مقام معظم رهبری به سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرینی تصریح کرد: بانک سینا از دیرباز حامی پروژه های بزرگ ملی و رونق تولید داخلی بوده و در سال جدید نیز این حمایت ها به صورت مضاعف در سیاست های اعتباری بانک، پیش بینی شده است.
کد خبر : ۱۳۱۷۵۵
بانک سینا، روابط عمومی بانک سینا

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک سینا، دکتر ایمانی ضرورت تلاش جهت تحقق شعار سال که طبق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مهم و عامل رشد اقتصادی کشور قلمداد شده است؛ را حائز اهمیت دانست و تاکید کرد: خط مشی این بانک تدوین و ارائه برنامه ای کامل و پر سرعت برای رسیدن به اهداف مدنظر سال جدید و حرکت در مسیر دغدغه های رهبری است.

وی حمایت مضاعف از شرکت های دانش بنیان با هدف رونق تولید را از برنامه ها و سیاست های بانک دانست و اذعان داشت: مجموعه سیاست ها و اهداف بانک در سالهای اخیر، با محوریت حرکت بر مدار تولید تهیه و تدوین شده و همانگونه که بانک سینا از سال ها قبل در حمایت از شرکت های نوآور و دانش بنیان، گام برداشته است، در سال جدید نیز برنامه های قابل توجهی در این زمینه ارائه خواهد نمود.

مدیرعامل بانک سینا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رویکرد بانک مبنی بر لزوم مشتری مداری تصریح کرد: بانک سینا ظرفیت های زیادی برای ارائه انواع خدمات بانکی به مشتریان و صاحبان کسب و کار دارد و می تواند با استفاده حداکثری از ظرفیت های استان قم و جذب بازارهای جدید و سودده، نتیجه درخشانی همچون سال قبل در کارنامه شاخص های عملکردی رقم بزند.

دکتر ایمانی در ادامه بیان داشت: بانک سینا توانسته علاوه بر رشد و ارتقاء شاخص های عملکردی در سال قبل، اهتمام ویژه ای به ایفای وظایف خود در باب مسئولیت های اجتماعی و کمک به مناطق کمتر برخوردار و حمایت از اقشار آسیب پذیر داشته باشد؛ و اجرای این امر سرلوحه فعالیت های ما در ارائه خدمات بانکی بوده است.

گفتنی است در این مراسم آقابابایی عضو هیات مدیره، یزدی خواه معاون شعب و مناطق و عشقی مدیر منطقه مرکزی، لرستان و قم نیز حضور داشتند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر