05 ارديبهشت 1401 - 11:09

اینوتکس پیچ ۲۰۲۲ استانی شمال‌غرب کشور با حضور فعال پست بانک ایران برگزار شد

اینوتکس پیچ ۲۰۲۲ استانی شمال‌غرب کشور با حضور و مشارکت فعال پست بانک ایران، روز پنجشنبه یک اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ و حضور مقامات‌ محلی استانی آذربایجان‌ غربی، در ارومیه برگزار شد.
کد خبر : ۱۳۲۰۹۷
پست بانک

به‌ گزارش ایبِنا به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، در این رویداد،حجت الاسلام قریشی امام جمعه‌ ارومیه با اشاره به تاکید و اهمیت علم در اسلام‌، گفت : اولین آیات که از سوی خداوند بر پیامبر نازل شده از نوع خواندن و علم بوده و این مطلب گواهی است براهمیت علم در اسلام و اینکه دین ما برعلم و تفکر و تعقل بنا نهاده شده است.

در ادامه مراسم ، غلامرضا منصور فر رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی گفت : درمان مشکلات تولید در کشور ، با اتکا به دانش و علم امکان پذیر می باشد که می بایست به اکوسیستم و زیست بوم آن توجه کنیم و بانکها یکی از فعالین تامین کننده مالی این زیست بوم هستند.

واحد پور مدیر امور استان ها و بازاریابی پست بانک ایران، به عنوان سخنران بعدی مراسم، ضمن اعلام حمایت این بانک از رویداد اینوتکس و استارت آپ ها اظهار داشت: اقتصاد دیجیتال مبتنی بر همکاری است که منابع داده ای بسیار مورد نیاز دارد و به روشهای مختلف در اختیار دیگران قرار می گیرد و فضای اشتراک گذاری Sharing  منابع اعم از داده یا سایر منابع رکن اصلی اقتصاد دیجیتال برای هم افزایی است.

واحد پور گفت : اگر به زنجیره های مختلف نگاه کنیم در سه سطح هسته کسب و کار شرکتهای بزرگ صنعت , لایه توزیع خدمات و زنجیره پلتفرم ها و لایه دسترسی هم تک ها تا حدودی در حال شفاف شدن هستند. مشارکت در این زنجیره و همکاری برای کسب منافع و حتی بقا یک اصل جدی در اکوسیستم خواهد بود ؛ یعنی بازیگران در عصر جدید تلاش می کنند شرکای تجاری بهتری داشته باشند تا از طریق انها نقاط اتصال بهتری در عمق کسب و کار و در سطح بازار داشته باشند.  

وی افزود: پست بانک ایران در این زنجیره بعنوان یک بانک دو رسالت دارد .به عنوان یک بانک تامین مالی شرکتهای دانش بنیان و همکاری با شبکه های نوآوری را از طرق مختلف دارد. از سوی دیگر و شاید مهمتر اینکه در اقتصاد دیجیتال به عنوان یک بانک که به سمت بانکداری دیجیتال حرکت کرده تلاش دارد که هسته اصلی کسب و کار خود را دیجیتال کند و اتصال زنجیره ای را ایجاد کند.
به گفته واحد پور: این موضوع به معنی بهره گیری پست بانک ایران از مدلهای جدید ابزار بانکداری مثل بانکداری باز و برنامه نویسی جهت ارایه خدمات بانکی از طریق پلتفرم ها، فین تکها ، لند تک ها و سایر تکهاست که در یک صنعت خاص در حال ارایه جدیدترین ابزار هستند. 

وی در پایان رویکرد پست بانک ایران را حرکت در مسیر حمایت از شرکت‌های نوآوری و فناوری و اقتصاد دیجیتال ذکر کرد.

شایان ذکر است : در پایان اینوتکس پیچ شمال‌غرب کشور ، پس از رقابت شرکت های استارت آپی و با نظر هیات داوران؛ شرکت فرتاک ناژو از استان اردبیل رتبه اول ، رایان سپر آرتا از استان آذربایجان شرقی رتبه دوم و آلتین پرینت از استان آذربایجان غربی سوم را کسب کردند.


مدیر شعب پست بانک آذربایجان غربی: 
 حمایت از استارتاپ ها و بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات، از وظایف اصلی پست بانک ایران است


ملازاده مدیر شعب پست بانک استان آذربایجان غربی در نشست خبری اینوتکس پیچ ۲۰۲۲ شمال غرب کشور در ارومیه گفت :حمایت از استارتاپ ها و نوآوران بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) از وظایف اصلی پست بانک ایران است.
 
به گزارش اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران ، ملازاده که در جلسه با خبرنگاران استان صحیت می کرد ، افزود:این بانک به عنوان ، بانک تخصصی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بوده و افتخار داریم به عنوان گسترده ترین شبکه بانکی کشور، ارائه کننده خدمات بانکی در نقاط کم برخوردار و کمتر توسعه یافته روستایی هستیم.

وی افزود: در اینوتکس پیج استانی شمالغرب کشور که روز پنجشنبه یک اردیبهشت برگزار خواهد شد ؛ شاهد رقابت استارتاپ ها و شرکتهای نوآور در ارائه محصولات خود خواهیم بود که برندگان از جوایز و تسهیلات پست بانک ایران برخوردار خواهند شد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر