31 خرداد 1401 - 10:13

اعطای تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری در بانک ملت

بانک ملت پیرو نامه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و براساس جزء ۲ بند (الف) تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ و در راستای اجرای ماده (۱۰)"قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت" اعطای تسهیلات فرزندآوری را دردستور کار قرار داد.
کد خبر : ۱۳۳۷۶۰
بانک ملت

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک ملت؛ گروه هدف تسهیلات فرزندآوری، پدر کودکانی که از اول فروردین ماه ۱۴۰۰ به بعد و در داخل ایران متولد شده اند  است که از طریق  ‏‏ ve-bank.pbn.net  به بانک معرفی می شوند.


بر اساس این گزارش، سقف تسهیلات فرزند آوری برای فرزند اول ۲۰۰ میلیون ریال و با بازپرداخت ۳۶ ماه، برای فرزند دوم ۴۰۰ میلیون ریال و با بازپرداخت ۴۸ ماه، برای فرزند سوم ۶۰۰ میلیون ریال و با بازپرداخت ۶۰ ماه، برای فرزند چهارم ۸۰۰ میلیون ریال و با بازپرداخت ۷۲ ماه و برای فرزند پنجم به بعد یک میلیارد ریال و با بازپرداخت ۸۴ ماه در نظر گرفته شده است.


تسهیلات فرزندآوری بدون الزام به سپرده گذاری و با شش ماه دوره تنفس برای شروع اقساط پرداخت می شود و مبتنی بر اعتبارسنجی متقاضیان، با اخذ یک ضامن معتبر در قبال تمامی وثایق و تضامین مجاز (اعم از سفته یا قرارداد لازم الاجرا) و در چارچوب ضوابط و مقررات جاری بانک، به تشخیص مراجع تصویب اعتبار پرداخت می شود.


بر این اساس، متقاضیان واجد شرایط برای متولدین اول فروردین ماه ۱۴۰۰ به بعد و حداکثر تا ۲ سال پس از تولد فرزند، می توانند نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه مربوطه اقدام کنند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر