‌در نیمه نخست امسال صورت گرفت؛

نقش پررنگ حقیقی‌ها در معاملات بورس

در نیمه نخست امسال حقیقی‌ها ۵۱ درصد و حقوقی‌ها ۴۹ درصد سهم و حق تقدم در بورس خریداری کرده‌اند و در مقابل حقیقی‌ها فروشنده ۵۲ درصد و حقوقی‌ها ۴۸ درصد کل معاملات بوده‌اند.
کد خبر : ۷۵۷۴۱
تالار شیشه‌ای در یک روز کاری

به گزارش ایبِنا؛ در آخرین ماه تابستان امسال حقیقی‌ها ۱۴ هزار و ۸۲۶ میلیارد ریال(۴۴ درصد) و حقوقی‌ها ۱۸ هزار و ۸۳۸ میلیارد ریال(۵۶ درصد) سهم و حق تقدم در بورس خریداری کرده‌اند و در مقابل حقیقی‌ها ۱۴ هزار و ۵۳۰ میلیارد ریال(۴۳.۲ درصد) و حقوقی‌ها ۱۹ هزار و ۱۳۳ میلیارد ریال(۵۶.۸درصد) سهم و حق تقدم در بورس فروخته‌اند.


در مردادماه امسال حقیقی‌ها ۱۷ هزار و ۸۷۲ میلیارد ریال(۵۰.۲ درصد) و حقوقی‌ها ۱۷ هزار و ۷۳۷ میلیارد ریال(۴۹.۸ درصد) سهم و حق تقدم در بورس خریداری کرده‌اند و در مقابل حقیقی‌ها ۱۷هزار و ۹۲۲ میلیارد ریال(۵۰.۳درصد) و حقوقی‌ها ۱۷ هزار و ۶۸۶ میلیارد ریال(۴۹.۷درصد) سهم و حق تقدم در بورس فروختند.


در تیرماه گذشته نیز حقیقی‌ها ۱۴ هزار و ۱۷۷ میلیارد ریال(۴۶ درصد) و حقوقی‌ها ۱۶ هزار و ۶۷۵ میلیارد ریال(۵۴ درصد) سهم و حق تقدم در بورس خریداری کرده‌اند و در مقابل حقیقی‌ها ۱۳ هزار و ۴۶۱ میلیارد ریال(۴۳.۶درصد) و حقوقی‌ها ۱۷ هزار و ۳۹۱ میلیارد ریال(۵۶.۴درصد) سهم و حق تقدم در بورس بفروش رساندند.


در خردادماه امسال حقیقی‌ها ۱۲ هزار و ۷۷۱ میلیارد ریال(۴۶.۳ درصد) و حقوقی‌ها ۱۴ هزار و ۷۸۳ میلیارد ریال(۵۳.۷ درصد) سهم و حق تقدم در بورس خریداری کرده‌اند و در مقابل حقیقی‌ها ۱۴هزار و ۵۹۶ میلیارد ریال(۵۳ درصد) و حقوقی‌ها ۱۲هزار و ۹۵۸ میلیارد ریال(۴۷درصد) سهم و حق تقدم در بورس فروختند.


در اردیبهشت ماه نیز حقیقی‌ها ۲۵ هزار و ۵۰۹ میلیارد ریال(۵۲.۳ درصد) و حقوقی‌ها ۲۳ هزار و ۲۷۹ میلیارد ریال(۴۷.۷ درصد) سهم و حق تقدم در بورس خریداری کرده‌اند و در مقابل حقیقی‌ها ۲۶ هزار و ۷۷۱ میلیارد ریال(۵۴.۹ درصد) و حقوقی‌ها ۲۲ هزار و ۱۶ میلیارد ریال(۴۵.۱درصد) سهم و حق تقدم در بورس فروخته‌اند.


در اولین ماه امسال نیز حقیقی‌ها ۲۱ هزار و ۲۲ میلیارد ریال(۶۸.۷درصد) و حقوقی‌ها ۹ هزار و ۵۶۹ میلیارد ریال(۳۱.۳درصد) سهم و حق تقدم در بورس خریداری کرده‌اند و در مقابل حقیقی‌ها ۲۰ هزار و ۵۶۲ میلیارد ریال(۶۷.۲ درصد) و حقوقی‌ها ۱۰هزار و ۲۸ میلیارد ریال(۳۲.۸درصد) سهم و حق تقدم در بورس فروخته‌اند.


این گزارش می‌افزاید: در نیمه نخست امسال حقیقی‌ها ۱۰۶ هزار و ۱۷۶ میلیارد ریال(۵۱درصد) و حقوقی‌ها ۱۰۰ هزار و ۸۸۱ میلیارد ریال(۴۹درصد) سهم و حق تقدم در بورس خریداری کرده‌اند و در مقابل حقیقی‌ها ۱۰۷ هزار و ۸۴۳ میلیارد ریال(۵۲درصد) و حقوقی‌ها ۹۹ هزار و ۲۱۳ میلیارد ریال(۴۸درصد) سهم و حق تقدم در بورس بفروش رساندند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر