سبز پوشی تالار شیشه ای در اولین روز اجرای تحریم های آمریکا

شاخص کل بورس امروز و در اولین روز از آغاز اجرای تحریم های آمریکا با ۹۴۰ واحد رشد (۰.۵۱ درصد)، در ارتفاع ۱۸۵ هزار و ۱۰۰ واحدی قرار گرفت.
کد خبر : ۹۳۴۱۲
بورس

به گزارش خبرنگار ایبِنا،  شاخص های بورس در پایان داد و ستدهای آخرین روزکاری هفته با رشد دسته جمعی مواجه شدند در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد ۲ میلیارد و ۱۲۸میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۸۷۹میلیارد تومان در ۱۵۶هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.


افرایش شاخص ها


شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) نیز امروز رشدی ۲۷۳ واحدی را تجربه کرد و به ۵۳ هزار و ۹۱۳ واحد رسید. شاخص کل (هم وزن) نیز امروز با ۱۹۶ واحد رشد ۲۸ هزار و ۴۴۶ شد.


از سوی دیگر شاخص قیمت (هم وزن) ۱۳۸ واحد افزایش یافت و به ۲۰ هزار و ۷۹ واحد و شاخص آزاد شناور نیز با یک هزار و ۱۸۵ واحد افزایش به ۱۹۵ هزار و ۹۵ واحد رسید.


براین اساس شاخص بازار اول با ۹۳۲ واحد رشد به ۱۳۷ هزار و ۶۰۹ واحد و شاخص بازار دوم با ۷۱۵ واحد افزایش به ۳۶۲ هزار و ۷۰۱ واحد رسید.


نماد سه بانک در بین نمادهای تاثیرگذار


گروه مپنا با نماد «رمپنا» با ۱۵۴ واحد، بانک ملت با نماد «وبملت» با ۱۲۰ واحد، پالایش نفت تهران با نماد «شتران» با ۱۰۰ واحد، گروه مدیریت سرمایه گذاری امید با نماد «وامید» با ۹۲ واحد، بانک صادرات ایران با نماد «وبصادر» با ۸۳ واحد و بانک تجارت با نماد «وتجارت» با ۷۰ واحد بیشترین تاثیر را در رشد مثبت بورس داشته اند. با این حال پتروشیمی پارس با ۶۷ واحد کاهش، نیز در بین هفت نماد موثر امروز بازار سرمایه قرار دارد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر