18 خرداد 1402 - 13:58
قیمت سکه در بازار امروز؛ پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲/

سقوط دو پله‌ای قیمت سکه در یک هفته

سقوط دو پله‌ای قیمت سکه در یک هفته
سکه طرح قدیم با قیمت ۲۵ میلیون تومان معامله می‌شود که نسبت به روز معاملاتی قبل ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان ریزش را نشان می‌دهد.
کد خبر : ۱۵۱۵۲۲

بر اساس مشاهدات میدانی خبرنگار ایبِنا از بازار طلا و سکه، در معاملات امروز پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ سکه طرح جدید با سقوط به کانال پایین‌تر با قیمت ۲۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله می‌شود و با ورود به کانال ۲۷ میلیون تومانی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۲.۸۶ درصد کاهش را نشان می‌دهد. سکه طرح قدیم نیز با قیمت ۲۵ میلیون تومانی فروخته می‌شود که نسبت به روز گذشته ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و معادل ۶.۴۰ درصد کاهش داشته است.

قیمت‌ها در بازار سکه در هفته جاری با کاهش چند پله‌ای مواجه شده است و با خبر‌های مثبتی که از بهبود روابط بین‌المللی و گشایش‌های اقتصادی و همچنین اقدامات بانک‌مرکزی برای کنترل بازار‌ها شنیده می‌شود، بنظر می‌رسد کاهش قیمت‌ها همچنان ادامه داشته باشد.

ربع سکه در معاملات امروز با قیمت ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله می‌شود و سکه گرمی ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است. نیم سکه نیز در معاملات امروز قیمت ۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی دارد که نسبت به دیروز کاهش ۴.۵۴ درصدی را نشان می‌دهد.

 

 

قیمت سکه در بازار امروز؛ پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲/ ریزش ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی سکه طرح قدیم

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر