12 شهريور 1396 - 13:38

افزایش قیمت سکه طرح جدید/ دلار آزاد ۳۸۹۰ تومان شد

سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با افزایش ۷ هزار و ۱۰۰ تومانی به قیمت یک میلیون و ۲۴۵ هزار و ۴۰۰ تومان معامله شد، همچنین دلار نیز با رشد ۱۲ تومانی، ۳۸۹۰ تومان قیمت خورد.
کد خبر : ۷۴۴۰۱
سکه

به گزارش خبرنگار  ایبِنا، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز یکشنبه در بازار تهران (در لحظه تنظیم خبر) با ۷ هزار و ۱۰۰ تومان رشد نسبت به روز شنبه، یک میلیون و ۲۴۵ هزار و ۴۰۰ تومان فروخته شد.


همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ۴ هزار و ۷۰۰ تومان افت، یک میلیون و ۲۱۷ هزار و ۳۰۰ تومان است. هر قطعه نیم سکه بهار آزادی نیز با ۵۰۰ تومان کاهش، ۶۵۵ هزار و ۵۰۰ تومان داد و ستد شد؛ در عین حال، هر قطعه ربع سکه بهار آزادی نیز با یک هزار و ۴۰۰ تومان افزایش نسبت به روز شنبه، ۳۸۱ هزار و ۴۰۰ تومان قیمت خورد.


هر قطعه سکه گرمی نیز با ۳ هزار و ۴۰۰ تومان رشد نسبت به روز شنبه، ۲۵۴ هزار و ۴۰۰ تومان است؛ همچنین هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با افزایش ۶۷۰ تومانی در بازار امروز، ۱۲۵ هزار و ۸۴۵ تومان معامله شد.


صرافی‌ها هر دلار آمریکا را با افزایش ۱۲ تومانی ۳ هزار و ۸۹۰ تومان ارزش‌گذاری کردند؛ همچنین هر یورو با رشد ۱۵ تومانی نسبت به روز شنبه، ۴ هزار ۷۳۱ تومان فروخته شد و قیمت هر پوند انگلیس نیز با ۱۴ تومان افزایش، ۵ هزار و ۲۶ تومان است.


جدول قیمت انواع سکه و ارز در بازار (قیمت‌ها به تومان)


































































نوع سکه و ارز                                  


پنجشنبه گذشته     شنبه                 یکشنبه                 

سکه تمام بهار آزادی طرح جدید


۱۲۳۹۰۰۰ ۱۲۳۸۳۰۰ ۱۲۴۵۴۰۰

سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم


۱۲۰۲۵۰۰ ۱۲۲۲۰۰۰ ۱۲۱۷۳۰۰

نیم سکه


۶۴۸۶۰۰ ۶۵۵۰۰۰ ۶۵۵۵۰۰

ربع سکه 


۳۷۸۴۰۰ ۳۸۰۰۰۰ ۳۸۱۴۰۰

سکه گرمی


۲۵۳۱۰۰ ۲۵۱۰۰۰ ۲۵۴۴۰۰

هر گرم طلا ۱۸ عیار


۱۲۲۵۲ ۱۲۵۱۷۵ ۱۲۵۸۴۵

دلار


۳۸۷۴ ۳۸۷۸ ۳۸۹۰

یورو


۴۷۱۷ ۴۷۱۶ ۴۷۳۱

پوند


۴۹۸۹ ۵۰۱۲ ۵۰۲۶

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر