22 خرداد 1400 - 08:38

رشد ۵۵ درصدی سپرده‌ها و تسهیلات در بانک توسعه تعاون

مدیرعامل بانک توسعه تعاون از رشد ۵۵ درصدی سپرده‌ها و تسهیلات این بانک در سال گذشته خبر داد.
کد خبر : ۱۲۴۶۴۱
رشد ۵۵ درصدی سپرده‌ها و تسهیلات در بانک توسعه تعاون

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، حجت اله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون در بازدید از غرفه بانک در سیزدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه در سالن ۳۸ محل نمایشگاه بین المللی تهران اظهار داشت: این نمایشگاه به‌عنوان تخصصی‌ترین نمایشگاه نظام بانکی مطرح است و بانک توسعه تعاون نیز حضوری مؤثر در این نمایشگاه داشته است.


وی در تبیین عملکرد بانک توسعه تعاون گفت: حجم سپرده‌ها و نیز تسهیلات پرداختی در سال مالی ۹۹ با رشد ۵۵ درصدی مواجه بوده است و مطابق برنامه عملیاتی ابلاغی، چنانچه واحدهای اجرایی بانک در انجام تکالیف موفق باشند، این رشد مستمر در همین سطح بالا تداوم خواهد یافت.


مدیرعامل بانک توسعه تعاون به تحقق تراز مالی مناسب بانک طی دو سال اخیر اشاره نمود و گفت: عملیات دقیق بانکی، ارائه خدمات شایسته و عملکرد شایسته همکاران باعث ارتقای شاخص‌های مالی بانک و دستاوردهای توسعه‌ای گردیده است و نقش آفرینی شرکت‌های تابعه بانک نیز در اثر مثبت بر ترازنامه تلفیقی بانک بسیار مؤثر بوده است.


وی در تبیین شاخص‌های مالی بانک گفت: کمبود سرمایه همواره به‌عنوان یکی از چالش‌های بانک طی سنوات اخیر مطرح بود، که با تلاش‌های صورت پذیرفته و ارتباط با ارکان سیاستگزاری اقتصادی کشور و تدابیر نمایندگان مجلس شورای اسلامی، زمینه‌های افزایش سرمایه بانک از سطح ده هزار میلیارد ریال به چهل هزار میلیارد ریال فراهم گشته و با طی تشریفات اداری و مساعدت دستگاه‌ها این افزایش سرمایه به زودی محقق می‌گردد.


مهدیان با اشاره به این که استمرار رشد در سطح بالا تا حدی دشوار و نیازمند کار دقیق است گفت: عملکرد بانک در حوزه‌های صدور ضمانت نامه، اعتبار اسنادی و مدیریت مطالبات غیر جاری نیز در روندی رو به رشد ادامه خواهد داشت و خدمات تخصصی مناسبی از سوی شعب بانک به تعاونگران، مشتریان و کارآفرینان ارائه خواهد گردید.


وی با اشاره به سهم رو به افزایش بانک توسعه تعاون در نظام بانکی گفت: برگزاری به موقع مجامع سالیانه و کسب گزارش حسابرسی شفاف و پاک از سوی حسابرس و بازرس قانونی همواره مورد تاکید مدیران ارشد بانک بوده است که با هم افزایی واحدهای بانک و عملیات صحیح بانکی، این موارد محقق شده است.


مدیرعامل بانک توسعه تعاون به موضوع واکسیناسیون همکاران بانکی به‌عنوان مطالبه مهم جامعه بانکی اشاره نمود و گفت: در جلسات شورای هماهنگی بانک‌ها موضع جدی و دقیق این‌جانب در حمایت و صیانت از کارکنان شبکه بانکی در مقابله با بیماری کرونا مطرح‌شده است و امید است با هماهنگی نهادهای مرتبط و وزارت بهداشت، این مهم اجرایی شود.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر