15 اسفند 1400 - 09:42
رئیس شعبه زنجان بانک توسعه صادرات ایران اعلام کرد؛

رشد ۸۲ درصدی اعطای تسهیلات در ۱۰ ماهه سال جاری

رئیس شعبه زنجان بانک توسعه صادرات ایران گفت: این شعبه از بانک تا پایان دی ماه سال جاری ، نزدیک به ۴ هزار میلیاررد ریال تسهیلات به مشتریان اعطا کرده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد ۸۲ درصدی را نشان می‌دهد.
کد خبر : ۱۳۱۰۷۰
زنجان

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، علی اصغر گلکار اظهار داشت: مانده تسهیلات شعبه زنجان بانک توسعه صادرات ایران طی مدت یاد شده حدود ۴ هزار میلیارد ریال بوده که در مقایسه با سال گذشته با ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال مانده تسهیلات، رشد ۵۶ درصدی را تجربه کرده است.

وی در ادامه از رشد ۴۶ درصدی حواله های ارزی صادره و وارده از شعبه زنجان خبر داد و گفت: در ده ماهه اول سال جاری، نزدیک به ۲۲ میلیون دلار حواله ارزی صادره و وارده برای مشتریان انجام شده که نسبت به سال گذشته در همین محدوده زمانی ۴۶ درصد رشد داشته است.

گلکار تصریح کرد: بانک توسعه صادرات ایران آمادگی دارد به شرکت های دانش بنیان استان به ویژه واحدهای برخوردار از ظرفیت های صادراتی، تسهیلات ارزان قیمت تخصیص دهد.

به گفته رئیس شعبه زنجان بانک توسعه صادرات ایران، علاوه بر تسهیلات، انواع خدمات از جمله ضمانت نامه، حوالجات و اعتبار اسنادی داخلی به مشتریان ارائه می‌شود.

گلکار ضمن تاکید بر ظرفیت بالای استان برای توسعه صادرات،گفت: محدودیتی در پرداخت تسهیلات ریالی به صادرکنندگان نداریم.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر